DET ÄR EN DJUNGEL DÄRUTE

Idag finns det väldigt många sätt att synas och höras på, alternativen är snudd på oändliga. Aldrig har vi väl haft tillgång till så mycket information och mätverktyg för vårt beslutsfattande. Det borde vara lätt. Ändå är det kanske svårare än någonsin.

FÖRETAGSPODD- ett nytt sätt att kommunicera

VARUMÄRKE

Bygg varumärke och stärk företagets identitet

p

INFORMATION

Nå ut med nyheter och inspiration

EMPLOYER BRANDING

Profilera företaget, personal och projekt

RELATIONER

Skapa samhörighet med personal och kunder

Att använda ljud i företagets kommunikation är helt rätt i tiden

GENOMTÄNKT MARKNADSFÖRING

Medielandskapet har ändrats dramatiskt de senaste åren. Digitaliseringen har öppnat helt nya dörrar när det gäller marknadsföring. Samtidigt som kampen om uppmärksamhet är stenhård. När man skall välja kanaler för sin marknadsföring gäller det att ha tungan rätt i mun. Investeringen skall ge resultat och skapa lönsamhet.

Vad ger mest pang för pengarna?

Podd, tidningar, radio, tv, sociala medier, utomhusreklam, nyhetsbrev, googleannonser och broschyrer… Vad som är rätt för ditt företag och din organisation, är svårt att säga på förhand. Det beror på sammanhanget och vilken målgrupp du vill nå.
Ofta funkar en mix av olika medier bra.

Oavsett vilken typ av marknadsföring man väljer, så är det klokt att fundera igenom helheten, så att man har rätt utgångspunkt och ett tydligt mål med det man ska göra.

Vill du ha någon att bolla med?